ニューヨークお金の先物取引相場は上りますなのだが、、、、、、







The New York money futures market price rises. It put on one ounce =1000 dollar level of the turning point temporarily, and the high price since March, 2008 was quoted. The charm of precious metals has risen from the inflation acceleration anxiety in addition to weak dollar.

Money rises temporarily up to 1009.70 dollars. It has approached 3% or less up to 1033.90 dollars of the highest value in the past applied in March, '08. All six kinds of metals had dealings over in London Metal Exchange (LME) besides the crude oil amount rose. On the other hand, dollar index of Inter Continental exchange (ICE) to six main currencies fell by 1.2% or less, and quoted the low price after an interval of 11 months.

President Lennard Kaplan of professional specter asset management「The market is expected to be acceleration of the inflation. The interest rate is considerably low, the capital is suitable ..the chase of the capital.., and the dollar bathes in sales. 」It described.

The limit ended dealings for one ounce =999.80 dollars of 3.10 dollar (0.3%) amount compared with the former business days in December of the money futures market price of New York Mercantile Exchange (NYMEX) COMEX section.

ニューヨークお金の先物取引相場は上ります。 それは一時転機の1000ドルの1オンス=レベルを置きました、そして、2008年3月以来の高価は引用されました。 貴金属の魅力はドル安に加えたインフレーション加速心配から上昇しました。
お金は一時最大1009.70ドルを上ります。 それは3%にアプローチしたか、または過去で最も高い価値の、より少ない最大1033.90ドルが3月('08フィート)に適用されました。 原油量のバラ以外にすべての6種類の金属はロンドン金属取引所(LME)で取り引きを持っていました。 他方では、6個のメイン通貨へのインター・コンチネンタルの交換(ICE)のドルインデックスは、1.2%以下下がって、11カ月ぶりに安値を引用しました。
プロの幽霊資産管理のレナード・キャプラン社長「市場はインフレーションの加速であると予想されます。 金利はかなり低いです、首都が適当です。資本を追いかけてください。, そして、ドルは販売を浴びます。 」それは説明しました。
ニューヨーク・マーカンタイル取引所(ニューヨーク・マーカンタイル取引所)COMEX部のお金の先物取引相場の12月に前の営業日と比べて、限界は3.10ドル(0.3%)の999.80 1オンス=ドルの量のための取り引きを終わらせました。