高速道路は タダにすべきものじゃない、、、、





Can able to concentrate on the achievement of the target or cannot able to do and the great difference emerges.


目標を達成することに集中できるか
できないかで大差がつく。








The capital and Hanshin are a high-speed exclusion = free making and "Correction" ? democratic chief secretaries.
Chief secretary Katsuya Okada of the Democratic Party : about free making the expressway one of the eyeballs of the House of Representatives election manifest of this party (manifesto) on the night of the 13th. 「We will make neither Tokyo Metropolitan Expressway nor original high-speed Hanshin free. It understands and it is cut that confusion happens when making it free of charge (To traffic). 」Tokyo Metropolitan Expressway and high-speed Hanshin showed that it described the idea of excluding it. It talked to reporters in Tokyo.
This party describes "Free making of the principle of the expressway" clearly in the manifest, and is not touching Tokyo Metropolitan Expressway and high-speed Hanshin. On the other hand, it is assumed, "Making free of charge is executed about the route and the section where congestion such as Tokyo Metropolitan Expressway and high-speed Hanshin is assumed executing a social experiment and confirming the influence" in 2009 version policy collection that becomes a manifest a celluloid board laid under written paper.
There was an opinion that it was necessary to remove from the object of making free of charge to the intraparty about two routes where the city part was carried out. It is inevitable that the correspondence with the commitment is asked because it becomes a virtual correction immediately before notification though Mr. Okada's remark is thought to have based such an opinion.


首都と阪神は、無料の高速除外=型と「修正」です--民主的な幹事長。民主党の幹事長のKatsuya岡田: 衆院選の眼球の高速道路1が表すこの無料の型に関して、13日の夜、パーティーへ行ってください(宣言書)。 「私たちは首都高速道路も元の高速阪神も自由にするつもりではありません。 それは分かります、そして、それを無料に(交通への)するとき、混乱が起こるのは、カットです。 」首都高速道路と高速阪神は、それがそれを除くという考えについて説明したのを示しました。 それは東京でレポーターと話しました。
このパーティーは、顕現で明確に「高速道路の本質の無料の型」について説明して、首都高速道路と高速阪神に触れていません。 他方では、それは想定されます、2009年のバージョンで「無料で利かせるのは首都高速道路や高速阪神などの混雑が社会的実験を実行して、影響を確認しながら想定される、ルートとセクションに関して実行される」というセルロイド委員会が書かれた紙の下に横たえた顕現になる政策収集。
都市の部分が行われたおよそ2つのルートを党内に無料にする目的から取り外すのが必要であったという意見がありました。 岡田さんの注意がそのような意見を基礎づけたと考えられますが、通知の直前実補正になるので、委任との通信が尋ねられるのは、必然です