電気自動車などの重さをさらに減少させた技術を開発したんだが、、、

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It was announced that the car subcommittee meeting of world Steel Founders' Society of America that Nippon Steel Corporation etc. joined developed the technology that reduced the weight such as electric vehicles more than now by 35% on the third. 16 steel major companies of the world unite, and it proposes the design that makes the best use of the steel material and the processing technology of lightness and high strength. The domination of the steel compared with other materials such as the inside and aluminum by which the automaker in the world puts a force upon an environmental car is appealed.
Arcelor Mittal (Luxembourg), the [takarahagane] group (China) in addition to four blast furnace companies of Japan, and Posco (South Korea), etc. also participate.
The processing technology of the high-tensile steel board and the steel material each company's developing is combined, and not only lightening but also the technology that defends the high-tension battery and the crew from the impact when colliding is developed. A detailed design is finished by the end of 2010, and it proposes it to the car company.

新日鉄などが接合した世界鉄鋼協会の車の分科会が、現在、3日の35%より-電気自動車などの重さをさらに減少させた技術を開発したと発表されました。 16 世界の鉄鋼大手企業は結合して、それは有効に軽さと高強度の鋼材と加工技術を利用するデザインを提案します。 世界の自動車メーカーが環境自動車に力を置く内部やアルミニウムなどのその他の材料と比べた鉄鋼の優位は上告されます。
アルセロールミタル(ルクセンブルク)、takarahaganeは日本、およびポスコ(韓国)の4つの溶鉱炉会社に加えて(中国)を分類します、また、などは参加します。
高張力鋼板と鋼材各社の開発の加工技術は結合されています、そして、軽くなるだけの、衝突するとき衝撃から高圧電池と乗組員を弁護する技術も、開発されています。 詳細なデザインは2010年の終わりまでに終わっています、そして、それは車の会社にそれを提案します。]