ニューヨークでヘリが、、、、、




full cook speech worker bell slow
speed enemy manner quick
advice button certain



The small size machine collided with the helicopter in the sky over the same city around noon (1:00AM of the ninth in Japan standard time) of the eighth, it crashed into Hudson River, and nine people who had gotten on died according to mayor Bloomberg in New York City.

The Italian tourist and five captains boarded in the helicopter and three people including the captain and the child were boarding the small size machine. It has accommodated two remains so far, and it is said that there is no possibility where the survivor exists.

U.S. National Transportation Safety Board (NTSB) received this accident, and announced that the team of ten person organization was sent, and they undertook the cause investigation.


小型マシンは正午(日本標準時における9日の午前1時)頃の同じ8番目の都市の上の空でヘリコプターと衝突しました、そして、ハドソン川に衝突しました、そして、ブルームバーグ市長によると、乗った9人が、ニューヨーク市で死にました。

イタリア人の旅行者と5人のキャプテンがヘリコプターを板でふさぎました、そして、キャプテンと子供を含む3人が、小型マシンに入っていました。 それは、今までのところ2つの残りを収容しました、そして、可能性が全く生存者が存在するところにないことが示されます。

米国運輸安全委員会(NTSB)は、この事故を受けて、10人の組織のチームが送られたと発表しました、そして、彼らは原因調査を引き受けました。